רולר דו צדדי לבריאות וטיפוח עור הפנים

1
יח'
מק"ט
face_roller_conf
נמוך כמו ‏153.00 ₪

מחיר

‏153.00 ₪
1
יח'
+ -
הנכם עשויים להתעניין גם במוצרים הבאים
במלאי

פרטי מוצר

רולר הג’י דה מעניק חוויה הוליסטית משולבת של המרצת הדם, עיסוי, מתיחת העור, הירגעות, מיקוד וזמן למנוחה. הרולר מקרר את העור, מהדק קמטוטים קטנים, מאזן ומרגיע את שרירי הלסת והפנים.

הרולר הוא מכשיר עתיק שמוצאו במזרח הרחוק, והוא נעשה בעבודת יד מחומרים טבעיים. אבן הג׳ייד ידועה כמאזנת, מרגיעה ומביאה איתה שלום והרמוניה, והיא בעלת יכולת להפיג לחץ וחרדה. במגע עם עור הפנים הרולר הקריר מרגיע את העור, משחרר את הצ׳י (אנרגיית החיים), מסייע בהמרצת מחזור הדם וסילוק הפסולת מתאי העור, מהדק קמטוטים קטנים, מרגיע את שרירי הפנים, מאיץ את קצב התחדשות התאים ומגביר את ייצור הקולגן והאלסטין בתאי העור. בשימוש קבוע העור יהיה זוהר, בוהק, חיוני וגמיש. להעמקת הטיפול מומלץ להשתמש בסרום וקרם פנים. 

אופן השימוש: על עור נקי מניחים מספר טיפות של סרום. בוחרים את האזור הרצוי ומגלגלים את הרולר בעדינות ממרכז הפנים אל עבר הקצוות, חוזרים על הפעולה מספר פעמים כשכיוון העיסוי הוא תמיד ממרכז הפנים אל עבר המסגרת. התנועה עם הרולר צריכה להיות רק ממרכז הפנים החוצה, יש להימנע מתנועה של הלוך ושוב. ייתכן שלאחר העיסוי האזור המטופל יהיה אדמומי עד סגלגל (על פי רמת האנרגיה שהייתה צריכה להשתחרר בעור הפנים) וזה סימן נהדר לכך שהדם חוזר לזרום בהרמוניה. הריאקציה תחלוף לכל המאוחר לאחר יומיים.

הוראות ניקוי: יש לנקות את האבן בעזרת מטלית רכה ולהימנע משימוש במים ובחומרי ניקוי.

מק"ט face_roller_conf
ברקוד 7290018952665
להציג יותר להציג פחות
ברקוד
7290018952665
הוספת חוות דעת
דרגו את המוצר

חוות דעת

מציג מתוךחוות דעת