אינוביישן PRE-AGING קרם יום SPF50+

50
מ"ל
מק"ט
7290115662313
‏219.90 ₪
‏439.80 ₪ ל100 מ"ל

מחיר

‏219.90 ₪
50
מ"ל
+ -
הנכם עשויים להתעניין גם במוצרים הבאים

פרטי מוצר

קרם יום דל-שומן מעניק הגנה רחבה SPF50+ משני סוגי קרני השמש UVA+UVB. הנוסחה הייחודית של הקרם מרגיעה את העור ושומרת על מאזן הלחות בעור, ולכן הקרם מתאים לעור מעורב עד שמן ובעל רכיבי אנטי-אייג'ינג המתאימים לעור בוגר עם קמטוטים. הקרם נספג בקלות ואינו משאיר תחושת שמנוניות. שימוש יומיומי בקרם יסייע בשמירה על מראה עור חיוני ויפה לאורך זמן. הנוסחה מושתתת על מסנני קרינה מהדור החדש, התכשיר אינו מכיל ננו-פיגמנטים ולכן, נספג היטב בעור מבלי להותיר מעטה לבן על פני העור אחרי המריחה. מכיל פרו-ויטמין B5 ושמן חוחובה המשפרים את רמת הלחות וגמישות העור, מרגיעים את העור ויעילים במניעת יובש. בתוספת רכיבים להאטת הזדקנות העור: חומצה היאלרונית להגברת הלחות בעור, ופפטידים המסייעים לטיפול בקמטוטים וסימני הגיל.

סדרת PRE-AGING החדשנית מתאימה לטיפול בעור מעורב עד שמן עם קמטוטים ראשונים. היא מסייעת בשיפור מראה הקמטוטים לצד איזון הפרשות השומן בעור.

הגנה משמש | מכיל מסנני קרינה מהדור החדש | אינו מכיל ננו-פיגמנטים | לא נוסה על בע"ח

מתאים לעור מעורב-שמן ולעור בוגר | נבדק דרמטולוגית לעור רגיש | ללא אלכוהול

מרכיבים מובילים:

חומצה היאלורונית - מסייעת בשמירה על גמישות ורכות העור ויעילה בטיפול בסימני הזדקנות של העור

שמן חוחובה - שומר על רכות, גמישות ולחות העור, נוגד חמצון 

ויטמין B5 - משפר את רמת הלחות וגמישות העור, מרגיע את העור ויעיל במניעת יובש

הוראות שימוש: למרוח על עור הפנים והצוואר באחידות כ -15 דק' לפני היציאה מהבית. מתאים לשימוש יומיומי.

אזהרות: יש להימנע מחשיפה לשמש גם אם נעשה שימוש בתכשיר הגנה. אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד מהמרכיבים. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין לבלוע. יש להימנע ממגע בעיניים. יש להרחיק מילדים. יש לבצע מבחן לרגישות על שטח קטן של העור לפני השימוש הראשון במוצר.

הוראות אחסון: יש לאחסן במקום קריר ויבש הרחק ממקור חום ומקרני שמש ישירות.

מרכיבים: Aqua (Water), Dibutyl Adipate, C12-15 Alkyl Benzoate, Propanediol, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Triazone, Ethylhexyl Salicylate, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol, Silica, Capryloyl Glycerin/Sebacic Acid Copolymer, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Hydroxyacetophenone, Sodium Hyaluronate, Acetyl Hexapeptide-8, Phenethyl Alcohol, Xanthan Gum, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Caprylhydroxamic Acid, Decyl Glucoside, Lauryl Glucoside, Myristyl Glucoside, Polyglyceryl-6 Laurate, Ethylhexylglycerin, Polyacrylate Crosspolymer-6, Sodium Phytate, Sodium Hydroxide, Parfum (Fragrance), Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil.

מק"ט 7290115662313
ברקוד 7290115662313
להציג יותר להציג פחות
ברקוד
7290115662313
הוספת חוות דעת
דרגו את המוצר

חוות דעת

מציג מתוךחוות דעת